stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

BYE BYE SWEDS =(

Publicerad 2010-03-19 23:36:02 i Allmänt,

Nu har jag precis vinkat hejdå till Moa, Tina och Danne som åker hem till Vinterlandet idag. Kommer sakna att ha dem här så mkt! Känns konstigt att de åker runt halva jorden, till en annan tidszon och jag stannar här och lever mitt fantasi liv som är på tok för bra för att vara sant. Jag liksom stannar i min dröm och de åker tillbaka till verkligheten. *Snyft*
'
Min verklighet idag är dock att skriva så mkt jag orkar på mitt arbete om amning och HIV som jag så fint påbörjat. Sen kommer kvällen avslutas med ett galet stort houseparty, så det är inte så illa ändå...
...men, TINA; MOA OCH DANNE, JAG KOMMER SAKNA ER SÅ MYCKET!
Vart sjukt kul att ha hat er här även om jag behövt spendera många timmar med nästan i skolböckerna.
'
Bye bye...

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-03-21 20:05:55

Ta de lite lugnt i kväll då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela