stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DAM DAM DAM DAM DAM DAM

Publicerad 2010-03-16 08:14:47 i Allmänt,

Kan jag ha den äran att göra folk lite avundsjuka hemma i kylan?
Någon som vet varifrån bilden ovan är tagen?
'
'
'
Kan det kanske eventuellt vara från FIJI?
Kan det vara så att jag publicerar denna bild för att JAG SKA ÅKA TILL FIJI?!?!
'
JAPP, så kan det absolut vara!
Den 6e april och en vecka framåt bär det av. Det är dags att åter dra på sig solbrillorna och ryggsäcken och utforska världens kanske vackraste land!
LYCKA
'
För övrigt vill jag ge Linda en stor Grattiskram eftersom att hon fyller 23 idag (inte 20 längre Lindis ;))

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-04 08:01:45

Tack vännen min! Jag vill också till Fiji men istället blir det Gbg.. Kom och hälsa på mig vetja :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela