stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

EXJOBB

Publicerad 2010-03-22 04:47:39 i Allmänt,

Nu händer det grejer.
I morse åkte jag in till Herston Campus, norr om stan för att träffa Mr X som är professor på Royal Childrens Hospital i Brisbane. Han var en sån där go gubbe som man skulle kunna tänka sig att ha som farfar. Hur som helst. Jag åkte dit för att diskutera exjobb, vilket han var mkt positiv till och han sa att han gärna vill ha mig i sin forskargrupp och troligtvis hade ett eller två projekt som skulle kunna passa moi (vet dock inte vad än men får veta snart). *Lycka*
'
Nu har jag alltså två projekt jag kan välja mellan, och två potentiella supervisors som båda är guld.
(Mamma, jag vet att jag har möbler i Stockholm, men det här är bara lite för bra för att vara sant. Risken är att vi får sälja dem...)

Kommentarer

Postat av: fir

Publicerad 2010-03-22 20:35:14

Jag är imponerad. Grattis till detta som jag förstår är "lycka"!

För övrigt: Äntligen är våren på väg. Vi hade våffelkalas hos farmor igår.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-23 19:30:01

Du e ju banne mig otrolig! Heja Em.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela