stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

SALTÖN

Publicerad 2010-03-23 23:33:09 i Allmänt,

Åååhh, underbara saltön som har börjat igen!
Vet att det bara är 50+ som tittar på denna serie, men jag älskar den! Så nu sitter jag och tittar på SVTPLAY innan dagens lektion börjar.
Tycker att jag förtjänar en slapp morgon efter att ha slitit med min mkt viktiga assignment varenda lediga stund i en vecka nu. Den är ändå på rättning hos Kris, så inte mkt jag kan göra för stunden!

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2010-03-26 22:11:19

Jag älskar den också! Så det är vi och 50+arna Emp! :D

Visste däremot inte att den har börjat igen trots att jag faktiskt bor i Sverige, så det får jag allt ta och spana in!

Hoppas du har det bra!!

Postat av: em

Publicerad 2010-03-26 22:48:33

Haha, underbart Liza, önskar vi kunde tittat tillsammans =D Du får med kolla i kapp på svtplay nu då, måndag kväll kanal ett ;)

Postat av: Liza

Publicerad 2010-03-29 13:22:37

Hahaha, ja det hade varit riktigt kul! =)

Tack för tipset, måste verkligen kolla in det! Får ha Saltö-maraton ett tag så att jag kommer ikapp TV-sändningarna! ;)

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela