stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MINNEN OCH NYHETER

Publicerad 2010-03-15 12:31:05 i Allmänt,

Helgen började med Beach Volley boll party. Fria drinkar. Kan ju bara sluta på ett enda sätt! Men kul var det!
Annars har det bara pluggats en himla massa. Skriver som en galning på mitt arbete om hur kultur påverkar prevalensen av anorexia.
'
För övrigt har jag goda nyheter. Hur goda de är vet jag inte än. Men jag har blivit erbjuden exjobb i Australien =D
= vill jag så kan jag stanna!
DOCK finns det ett problem. Eftersom att jag inte kommer vara antagen på universitetet under den tiden vet jag inte huruvida jag måste betala universitet avgifter eller inte. Och ingen annan vet heller. Så för tillfället håller jag på att undersöka saken. Lovar att hålla er uppdaterade! Supervisorn för detta projektet är dock en dröm. Projektet är också väldigt intressant men inte riktigt det jag vill göra. Hur som helst. Vi får se.
'
I morgon kommer mina Sweds tillbaka från Fraser island. Är såå avundsjuk på dem. Såhär såg det ut när vi var där, remember..?
Min favoritplats på jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela