stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

VÅGA

Publicerad 2010-03-30 13:01:37 i Allmänt,

Sitter här och tänker på hur bra jag har det. 
Jag tog en chans. La ner några veckors slit för att lämna in en ansökan till att plugga i Australien. Stockholms universitet har 2 platser per år till UQ. Alltså. Chansen att just jag skulle komma in var minimal. MEN, jag kom in och jag är bara SÅ glad att jag la ner allt det där slitet. Att jag vågade posta ansökan. Att jag sa JA.
'
Så därför måste jag bara säga till alla andra att - ta chansen om den kommer. Eller för all del. Skapa en chans. Sverige finns kvar. Men det här är once in a lifetime!

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2010-03-30 14:48:01

I helgen vann någon en massa pengar på Lotto. Men din vinst är flera miljoner gånger bättre för dig.

Postat av: Pege

Publicerad 2010-03-30 18:47:42

Ja vad ska man säga, lycka till i fortsättningen, man kanske blir bjuden på bröllop, jag tycker det börjar låta så??

Postat av: Liza

Publicerad 2010-03-30 20:54:33

Tack! Visst ÄR hon jättefiin!! :) Himla mysig personlighet också så det känns helt underbart! Ska hämta hem henne imorgon!!



Verkligen himla tur att du postade ansökan alltså, alla som varit på utbytesår verkar ju verkligen ha just The time of their life! Så fortsätt att njuut av att vara där och upplev så mycket som möjligt!!

Kramkram!!

Postat av: Pege

Publicerad 2010-04-01 19:57:49

Glad Påsk Em!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela