stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

JAG TROR JAG ÄR ANNORLUNDA

Publicerad 2010-11-11 11:13:41 i Allmänt,

Jag är hellre lerig i skogen än full på krogen. Hellre springer jag 15km en söndags morgon än att ligga bakfull och titta på onödiga tv-serier i soffan. Jag föredrar att spendera mina pengar på upplevelser och resor än alkohol på krogen. Är det något fel på mig. Eller prioriterar vi bara väldigt olika?

vs. 
vs. 
vs. 

Jag antar att det är mig det är fel på...

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-11-11 13:37:48

Absolut inget fel på dej. Men visst kan man dricka alkohol om det blir med måtta.

Postat av: Roisin

Publicerad 2010-11-11 15:19:45

Totally with u on that! its not wrong....its just different! <3

Postat av: Liza B

Publicerad 2010-11-11 19:06:29

Vi har nog bara blivit lite vuxnare Empan :))

Postat av: Emmet

Publicerad 2010-11-11 22:18:13

Sådär tycker ju många. Har alltid tyckt så men så gillar jag inte alkohol och lider av vagabondism också :)

Postat av: LINDA

Publicerad 2010-11-12 09:48:36

Tror inte alls att du är annorlunda, jag är precis likadan =) I helgen är det Hälsomässan men ingen av oss är i sthlm, saknar dig! KRAM

Postat av: Pege

Publicerad 2010-11-12 20:41:07

Varför tänker du på det nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela