stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MONEY MONEY MONEY

Publicerad 2010-10-20 23:39:17 i Allmänt,

MONEY MONEY MONEY! ALWAYS FUNNY!
Och nu har de just trillat in på mitt konto *lycka*. Det är över ett år sedan jag hade en inkomst och har nästan glömt hur det känns. (Can I live a little bit more now..?)

Känner mig som i Vietnam då jag och Karsten tog ut sammanlagt 6 miljoner. Inte för att jag fick 6 miljoner i lön, men jag FICK! Det är det som räknas. Att få betalt för sitt exjobb som man inte borde få betalt för. Jag älskar min supervisor! MMwwaa!
Vad bilden beträffar säger jag som Karsten. Jag undrar vad mannen som stal hans kamera tänkte när han såg den bilden... Hmm...
'
Tilläggas skall. CSN, YOU SUCK! Terminen är snart över och jag har inte sett ett öre från dig på mitt konto. Jag säger som johan. Hur straffar man denna stora organisation bäst:
1. Kissar utanför deras huvudkontor
2. Startar en hatgrupp på FB
3. Tar ett foto på VDn och eldar upp svärandes och fräsandes
4. Klär ut mig till en CSN-voodoo docka på halloweenfesten nästa vecka
5. ?
'
För övrigt.
1. Jag är uppe tidigt. Kan inte avgöra om jag hare ont i halsen eller om det är min visdomstand som spökar.
2. Jag gillar att få kommentarer.

Kommentarer

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-10-21 06:58:22

Grattis! Så blir ditt nya liv. Lön för mödan. Alternativ 2 eller överlämna problemet till pappa.

Postat av: P

Publicerad 2010-10-21 13:35:51

Så bra! Jag gör omedelbart en avbetalningsplan för alla mina utlägg.

Postat av: Sis

Publicerad 2010-10-21 20:27:37

Ingen inkomst på ett år?? Och ända har du råd att resa och hoppa bungyjump? Det är något som inte stämmer.... Är du i maskopi med rumskompisen??

Postat av: em

Publicerad 2010-10-22 00:01:34

eller så började jag lägga undan pengar redan då jag var 14 för att jag visste att jag ville hoppa b jump senare i livet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela