stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

DEEP PURPLE

Publicerad 2010-10-01 00:09:55 i Allmänt,

Jaaa! Träden utanför mitt fönster har börjat slå om till lila igen! Så himla vackert!
(Kan ni se de två husen till vänster om mitten av bilden? Mitt hus ligger tre hus till höger om dem) Så där kan jag sitta på min balkong och se på hur sommaren rullar in i St Lucia. Visst är det fint?

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2010-10-01 08:22:57

Och lyssna på Smoke On the Water. Vilken lycka!

Postat av: Pege

Publicerad 2010-10-02 20:42:32

Ska ni ha sommar nu igen och vi regn och snöperiod. Fy farao vad orättvist.

Postat av: Mqe

Publicerad 2010-10-02 23:32:44

Väldigt vackert! Här är löven gulröda än så länge. Men jag håller med Pege, snart kommer ovädret. Usch!! Hoppas tiden går fort.

Postat av: em

Publicerad 2010-10-03 03:32:15

Papps, jag lyssnade faktiskt på just smoke on the water när jag gick hem den dagen. Blev lite förvånad över att du kunde veta det tills jag kom ihåg vilken titel jag skrev =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela