stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

JAG VILL HEM =(

Publicerad 2010-09-05 05:19:00 i Allmänt,

Aldrig någonsin förr då jag vart utomlands har jag velat hem så mkt som nu. Legat i sängen oförmögen att resa mig upp. Hostar. Fryser. Svettas. Magkramp. Käkar mängder av panodil, starkare med paracetamol än vad som finns att uppbringa i västvärlden. Underbar upplevelse av KL. INTE.
2 nätter till innan jag är hemma i min alldeles egna säng. LÅT TIDEN GÅ FORT!
=(=(=(=(

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2010-09-05 07:27:19

Om du hade vart här hade jag tagit hand om dig :-)

Postat av: fir

Publicerad 2010-09-06 20:25:12

Var försiktig med värktabletterna. Blanda inte.

Krya på dig och packa dina väskor själv!

Postat av: Pege

Publicerad 2010-09-06 20:32:20

Absolut maxdos paracetamol är 4g fördelat jämnt över dygnet. Var försiktig med det. Krya på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela