stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

MARCO's 25th

Publicerad 2010-09-27 00:31:15 i Allmänt,

Marco's 25th. Ett tillfälle att klä upp sig lite för första gången på längre då vi alla begav oss till the Arquive i West End.
Födelsedagsbarnet själv står i mitten av fotot. Ett år äldre!
Jag och Sophia.
'
Blev inte så mkt bilder. Vilket är ett tecken på en bra natt antar jag, trots att Em var duktig och bara drack vatten =). Var ju tvungen att vara pigg inför söndagens shopping. Och jag är kär! Btw. I en tröja som jag köpte. Ska ta ett foto sen och visa (trots att jag avskyr bloggar med dagens outfit och inköp) men den här Måste ni se!
'
Nu är det måndag. Mid-break för de flesta. Jobb för moi!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2010-09-27 20:42:53

Jag brukar också dra till Arkivet. Ett torrt dammigt rum för journalfövaring på Norra Gryta, fy ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela