stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

EXJOBB OCH ÖVERSVÄMNING

Publicerad 2011-01-13 22:34:51 i Allmänt,

Uppdatering av bilder har trillat in. Detta är resterna av mitt vackra hus:
Vattennivån har varit någon halvmeter högre än vad bilden visar.
Inuti mitt kära grannhus ser det ut såhär:
Man får vara glad att det bara är heltäckningsmatta på övervåningen. Om man ska se det från den ljusa sidan.
'
Hur som helst. Nu måste jag glömma eländet för ett tag och tänka på morgondagen då mitt EXJOBB skola redovisas och betygssättas på Karolinska institutet 9.00.
Cross your fingers!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2011-01-13 23:30:49

Lycka till! Onnea sinulle! på finska

Postat av: sis

Publicerad 2011-01-14 21:15:26

två fel: det är inte ditt hus, och det är inga rester, huset står ju faktiskt kvar. så det så!

Postat av: em

Publicerad 2011-01-15 12:30:32

två fel sis: Det ÄR mitt hus, det jag bodde i sista året. När du var där hade jag lägenhet. OCH allting inuti är rester, sönderslaget porslin, avhugget pingpong bord, allt täckt av lera. Så de så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela