stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

BLABLABLA

Publicerad 2011-01-24 23:34:38 i Allmänt,

Jag har så mycket papper. Vet inte när det ska sluta, men det känns som om högarna bara växer och växer.
Få tillbaka försäkringspengar, ansöka stipendier, söka sommarjobb (nån som har nåt??), sälja/skänka/ge bort kläder, möbler och annat som man samlat på sig genom åren, få ordning på Afrika resan, städa på vinden etc etc etc. Aldrig tar det slut!
Dock tycker jag ju om att ha många bollar i luften (vinnande ansökan eller cliché haha!?).
'
För övrigt haltar jag runt som en gammal tant efter ett träningspass med min kära vän Arash som tvingade mig att göra 300 dubbelhopp med hopprep. Som UPPVÄRMING! Därefter vart det cirkel träning och sedan gym. Nu såhär två dagar efter är det bara att bita ihop och tänka att det som inte dödar, det gör bara ont!

Kommentarer

Postat av: Pege

Publicerad 2011-01-29 19:02:56

Vad ska du ha för jobb. duger Västerås, man kan ju ha ögonen öppna. Sover ju annars mestadels.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela