stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

TAKING OFF

Publicerad 2011-05-29 23:07:45 i Allmänt,

En natt kvar innan avgång. Börjar egentligen inte jobba förrän 4 juni, men ska besöka Roisin i Dublin några dagar innan jag beger mig till västkusten, hästarna och bergen. Ser så sjukt mkt fram emot allting, även om det kanske är en ganska vågad chansning, med tanke på att jag inte har något kontrakt, knappt får någon lön och inte vet vem jag ska jobba med. Men, man måste ju våga chansa ibland. Skiter det sig så gör det men då får jag väl hitta på nåt annat!
'
När man väl sitter där på dödsbädden, med rullator, pillerburk och löständer. Då är det ju ändå bättre att ångra något man gjorde. Än något man Inte gjorde. Eller hur!?
'
IRELAND; HERE I COME! =D

Kommentarer

Postat av: sis

Publicerad 2011-05-30 21:11:06

Totally agree! Och om det visar sig vara fel eller ett misstag så har man om inte annat förhoppnigsvis lärt sig något på det.

Postat av: pege

Publicerad 2011-06-04 19:53:32

Mycket kloka ord

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela