stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

TRI CLUB

Publicerad 2013-01-01 23:58:38 i Allmänt,

Min nya leksak <3
Tror detta ar den enda positiva med Johnnys flytt hem. Jag liksom halvt tog over hans liv och det ar faktiskt ganska bra. Vart sa himla trott pa min halvtrasiga cykel sa kopte hans racing cykel nar han flyttade hem. Och i och med det tyckte hans vanner (som jag traffat massor av ganger pa vara fester) att jag aven skulle ta over hans plats i triathlon klubben. Kande att jag inte hade mycket till ursakt nar jag redan springer ca 5 ggr i veckan och nu dessutom har en bra cykel.
 
Sa i morse ringde klockan 4.35am sa bara pa med skorna och hjalmen och mota en grupp andra morgon pigga sjalar for en 37km riverloop. Hur garna man an vill ligga kvar i sangen och dra sig ar det helt underbart att cykla ivag i soluppgangen for ett ca 1.5hr cykelpass och sedan avsluta med en kaffe i Southbank. Och denna grupp av manniskor ar sa lika mig dessutom. Detta ar folk som vill ga upp tidigt, vara aktiva och som inte vill festa som tonaringar varje helg. Guld!
 
I morgon bitti ska jag vara med pa mitt forsta loppass. Sedan ar det bara simningen kvar att avverka (vilket jag drar mig lite for). Men det basta ar att man valjer sjalv vad man vill vara med pa. Sa detta blir min nyhet for 2013 (om ni minns att jag skulle testa nagot nytt som jag aldrig gjort innan for varje ar i Australien). Forsta aret var det yoga. Nu ar det triathlon. Bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela