stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

Väder och vind

Publicerad 2014-07-06 17:50:08 i Allmänt,


Testar att blogga från mobilen för första gången här. Får väl erkänna att jag som varit Apple iPhone bakåtsträvare så länge faktiskt har blivit omvänd. Mycket nöjd med min nya telefon. 

I förrgår var vi o kolla på agility på fredrikskans där en jättestor tävling hölls, faktist jättekul att titta på. 


Annars har det blivit mycket tid vid sjöboden och på Öland under min invänjningsperiod i Sverige. Långa ljusa kvällar och en hiskeligt massa prat om väder. Vore nice om svenskarna kunde införa lite nya samtalsämnen även om solen skiner. Eller om det regnar. Eller är disigt. Jag vill aldrig mer prata om väder! 

Kommentarer

Postat av: Kim Wickell

Publicerad 2014-07-13 16:32:17

"Får väl erkänna att jag som varit Apple iPhone bakåtsträvare så länge faktiskt har blivit omvänd. Mycket nöjd med min nya telefon."

Skönt att fått det avklarat nu... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela