stlucia.blogg.se

I started this blog when I first went on an exchange to Brisbane, Australia. During that experience, I discovered my love for culture, travelling and adventures. This blog has followed me since and been my forum for pictures and stories from Tanzania, South Africa, Ireland, Fiji, Malaysia, Singapore, Europe etc.

SOFA BOUND

Publicerad 2014-06-05 01:48:04 i Allmänt,

Sahar sover vi nu. Faktiskt. Z och jag delar pa en 70cm bred soffa fran vilken hon upptar ca 50cm och jag far resterande 20. Lilla plutten vad jag kommer sakna henne! 
Har nu bara 1.5v kvar i mitt land down under. Tiden gar fort och det ar manga hejda middagar och hejda kaffe och hejdan generellt. Jag hatar hejdas. Battre att bara latsas om att man ses igen nasta vecka. Som vanligt.
 
Sista dagarna ar sa fullspackade att jag vart tvungen att skriva ett schema sa att jag inte dubbelbokar. Ikvall ska jag pa min sista simtraning med min sim tranings kompis in crime. Igar larde jag ut min sista svenska lektion och i morgon blir det afterwork drinks med doktoranderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie

Flying high but staying grounded. Travelling, adventures, exploring and adrenaline is my life. I write about places most people want to visit but never do; and about my triathlon lifestyle. I live after: The distance between your dreams and reality is called action.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela